Specjalista / Specjalistka ds. obsługi biura

Ogłoszenie nieaktualne!
Pracodawca: Fundacja Aktywności Lokalnej
Miejsce pracy: Poznań
Numer referencyjny: AB/01/FAL
Oferowane wynagrodzenie brutto: 2800

OPIS STANOWISKA:

  • bieżące administracyjne wspieranie pracy władz organizacji (m.in. prowadzenie kalendarzy, umawianie i organizacja spotkań),
  • zgłaszanie udziału przedstawicieli organizacji w konferencjach, szkoleniach oraz innych spotkaniach zewnętrznych,
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, dbanie o właściwy obieg informacji,
  • bieżąca ewidencja i rozliczanie wyjazdów służbowych, współpraca z księgowością,
  • uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych zespołu, sporządzanie notatek.
  • opracowywanie i prowadzenie baz danych,
  • opracowywanie raportów i sprawozdań,
  • współpraca z podwykonawcami i partnerami,
  • dokonywanie zakupów i zamówień na potrzeby biura i projektów (negocjowanie cen),
  • wspieranie administracyjno-biurowe planowanych i realizowanych projektów ze środków UE,
  • opieka organizacyjna nad wolontariuszami i praktykantami,
  • dbałość o dobry wizerunek pracodawcy oraz wysoką jakość obsługi klientów/beneficjentów,
  • dbałość o estetyczny i czysty wygląd biura,
  • wspieranie promocji oferty FAL, obsługa profilu na FB

WYMAGANIA PODSTAWOWE:

  • doświadczenie związane z prowadzeniem sekretariatu/biura/z funkcją asystenta/asystentki,
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, w szczególności aplikacji administracyjno-biurowych (środowisko Windows – MS Office, w szczególności Excel), sporządzania baz danych oraz obsługi Internetu (weryfikacja podczas spotkania),
  • doskonała umiejętność organizacji pracy,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • odpowiedzialność i zdecydowanie, zdolności negocjacyjne,
  • dbałość o poprawność językową (weryfikacja podczas spotkania),
  • lojalność, wysoka kultura osobista,
  • umiejętność pisania i redagowania pism,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego, m.in. w kontekście współpracy z Partnerami z krajów UE (weryfikacja podczas spotkania),
  • wykształcenie przynajmniej średnie, preferowane wyższe (np. administracja, ekonomia, zarządzanie),
  • prawo jazdy kat. B.

MILE WIDZIANE:

  • znajomość programów do edycji i składu tekstów oraz programów graficznych,
  • wiedza nt. zagadnień związanych z promocją, public relations, itp.

Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz (tj. po zakończeniu okresu rekrutacyjnego),

Wymiar etatu: 1 etat

(istnieje możliwość pracy w niższym wymiarze w okresie próbnym, jednak nie niższym aniżeli 1/2 etatu)

OFERUJEMY:

  • możliwość uczestnictwa w bezpłatnych szkoleniach realizowanych przez organizację,
  • stanowisko pracy w biurze Fundacji (Poznań),
  • współpracę z organizacją o uznanej pozycji w środowisku organizacji pozarządowych, społecznych agencji zatrudnienia oraz instytucji szkoleniowych.

Prosimy o załączenie CV! Oferty bez załączonego CV nie będą rozpatrywane.

Prosimy dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”